AetherSX2

AetherSX2

< Назад
На этой странице вы можете найти все старые версии AetherSX2 APK для Android. Все версии доступны для скачивания бесплатно.
Все версии AetherSX2
v1.5-4248 Original
Работает?
80%

Голоса: 137

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
v1.4-3064 Original
Работает?
68%

Голоса: 76

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
v1.4-3060 Original
Работает?
81%

Голоса: 334

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
v1.3-2874 Original
Работает?
81%

Голоса: 128

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
v1.2-2637 Original
Работает?
85%

Голоса: 203

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
v1.2-2632 Original
Работает?
81%

Голоса: 155

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
v1.1-2468 Original
Работает?
71%

Голоса: 76

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-2228 Original
Работает?
72%

Голоса: 141

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-1876 16.9 MB
Работает?
80%

Голоса: 90

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
valpha-1866 Original
Работает?
70%

Голоса: 27

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-1658 Original
Работает?
79%

Голоса: 81

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-1481 Original
Работает?
62%

Голоса: 58

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-1334 Original
Работает?
63%

Голоса: 51

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
valpha-1289 Original
Работает?
63%

Голоса: 19

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-1106 Original

– Add experimental hash based texture cache (Texture Preloading -> Full).
– Fix vibration with more than one motor (Android 12+).
– Support binding a single virtual controller.
– Default automatic binding to Z/RZ instead of RX/XY.
– Fix ESADD instruction corrupting pending P (MK: Shaolin Monks).
– Rewrite/fix VU ESUM instruction (Mega Man X7 shadows).
– Add vibration frequency throttle option.
– Fix deleting >1 slot in save state manager.
– Auto-disable full hash cache when it exceeds 1GB usage.

Работает?
76%

Голоса: 87

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-1087 Original

* Implement vibration.
* Support Vulkan rendering without D32S8. Plenty of games will be broken and/or slow.
* Fix texture barriers still being used in some cases when disabled.
* Fix combined atest+blending (NFS Underground on Mali+Vulkan).
* Fix VU divide clobbering regs/constants (Cold Winter, Tekken 4), recompile RSQRT.
* Fix sign extension in VU double branches (Harvest Moon: STH).
* Fix FPU MUL fix (Tales of Destiny).

Работает?
89%

Голоса: 61

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-996 Original

– OLD SAVE STATES ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS UPDATE!
– Add controller mapping and hotkeys. Chords are supported.
– Expose more GS options.
– Support trilinear filtering and software blending in Vulkan renderer. If you have rendering glitches, disable Texture barriers in Advanced Settings.
– Fix issues when combining texture preloading and GPU palette textures.
– Non-DSB path for Vulkan renderer.
– Add aspect ratio and software renderer FMV switch.
– Fix const prop bug in recompiler.

Работает?
74%

Голоса: 127

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
alpha-702 Original

– Prevent Vulkan renderer being used on Mali devices.
– Fix OpenGL rendering on Pixel 6 and other newer Mali drivers.
– Implement full FPU mode (needed for NFS Carbon and other games).
– Tiny optimization to VU flags calculation.
– Fix emitting invalid instructions (NFS Carbon, possibly others).
– Fix crash when activating some overdrives in FFX with the Vulkan renderer.
– Fix vibrate on touch for dpad.
– Switch back to AAudio from oboe.
– Stop audio output on pause (reduce idle battery usage).

Работает?
73%

Голоса: 132

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
valpha-669 Original
Работает?
67%

Голоса: 94

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
valpha-656 Original
Работает?
73%

Голоса: 126

Вы уже проголосовали
Спасибо, ваш голос принят
17 comments
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии